arrow Wróć
search
Wyszukaj

Dobrym szefem być...

12.07.2010

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym, którego celem jest rozwój osobistych KOMPETENECJI MENEDŻERSKICH

  • Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych
  • Budowanie zespołu, prowadzenie spotkań
  • Wspieranie rozwoju pracowników
  • Programy komputerowe dla menedżerów
  • Znajomość prawa pracy
  • Kluczowe umiejętności handlowe


    Szkolenia prowadzone są przez praktyków z dużym doświadczeniem w biznesie.


    Po zakończeniu szkolenia  uczestnicy otrzymują zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu.


    Zajęcia realizowane są w formule szkoleń warsztatowych, zakładających aktywny udział uczestników. Dzięki wykorzystaniu metody case study uczestnicy zajmują się podczas warsztatów realnymi sytuacjami ze swojej codziennej pracy. Natomiast dzięki nagraniu scenek na video są w stanie obiektywnie zdiagnozować kluczowe potencjały w komunikacji.


    Udział w całym projekcie szkoleniowym jest bezpłatny.




    ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERKICH

    Szkolenie trwa 13 dni. Będą to dwa 2-dniowe spotkania w miesiącu.

    • Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych (2 dni)

    Celem szkolenia jest praktyczny trening umiejętności budowania efektywnych relacji szef - podwładny, w tym wdrażania struktur motywacyjnych w zespołach. Zakres merytoryczny obejmuje m.in. delegowanie zadań, przekazywanie informacji zwrotnych, asertywność w zarządzaniu, motywowanie pracowników.

    • Budowanie zespołu i prowadzenie spotkań (2 dni)

    Szkolenie to pozwala rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji w relacji szef – zespół. Zakres merytoryczny obejmuje zasady budowania efektywnego zespołu, dynamikę procesu grupowego, wspierające i destrukcyjne role grupowe, prowadzenie spotkań zespołu.

    • Wspieranie profesjonalnego rozwoju pracowników. (2 dni)

    Warsztat ten przybliża sposoby, dzięki którym szef może wspierać pracowników w rozwoju kompetencji: instruktaż, asystę i coaching. Uczestnicy poszerzą umiejętności wdrażania nowych pracowników, prowadzenia superwizji i rozmów z podwładnym.

    • Komunikacja i współpraca wewnątrz firmy – negocjacje wewnętrzne (2 dni)

    Szkolenie to dostarcza narzędzi, pozwalających usprawnić komunikację między różnymi strukturami w firmie w relacjach poziomych. Warsztat ten obejmuje sposoby zjednywania do współpracy, negocjacje wewnętrzne oraz trudne sytuacje w komunikacji w firmie.

    • Programy komputerowe dla menedżerów (2 dni)

    Zajęcia te obejmują zagadnienia obsługi pakietu biurowego oraz systemu informatycznego do zarządzania relacjami z klientem (CRM).

    • Znajomość prawa pracy (1 dzień)

    Szkolenie to obejmuje podstawowe zagadnienia prawa pracy. Dokładny zakres merytoryczny będzie zgodny z oczekiwaniami uczestników szkolenia.

    • Umiejętności sprzedażowe – telemarketing, sprzedaż bezpośrednia (1 dzień)

    Celem warsztatu jest wypracowanie oraz trening optymalnych sposobów prowadzenia rozmów sprzedażowych z klientami, w celu podniesienia efektywności każdego z uczestników szkolenia w pozyskiwaniu nowych klientów.

    • Negocjacje handlowe nastawione na długofalową współpracę (1 dzień)

    Celem szkolenia jest usystematyzowanie strategii, technik i narzędzi negocjacyjnych oraz doskonalenie umiejętności świadomego kontrolowania procesu negocjacji nastawionych na budowanie długofalowej współpracy handlowej.


    Konsultacje Indywidualne

    W trakcie projektu zainteresowani uczestnicy będą mieli możliwość indywidualnego skonsultowania i przećwiczenia zagadnień merytorycznych przedstawionych podczas szkolenia. Podczas konsultacji każdy uczestnik będzie mógł omówić z trenerem swoje wątpliwości, doświadczenia związane z pracą oraz wspólnie poszukać optymalnych rozwiązań.

    Konsultacje będą odbywały się przez godzinę po zakończeniu każdego dnia szkolenia.


    Organizator i prowadzący zajęcia

    Kurs poprowadzą trenerzy Grupy STS, istniejącej na rynku od 2000 roku i specjalizującej się w szkoleniach dla biznesu.


    Prowadzący zajęcia posiadają duże własne doświadczenie w biznesie oraz prowadzeniu szkoleń. Pracowali jako dyrektorzy handlowi, kierownicy sprzedaży, kierownicy regionalni, prowadzą również własne firmy.


    W skład Grupy STS wchodzą następujące marki:

    • Szkolenia i Treningi Symulacyjne – specjalizująca się w szkoleniach z  zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich, komunikacji w biznesie oraz zaawansowanych umiejętności handlowych
    • Trening Doskonalenia Sprzedaży – specjalizująca się w szkoleniach z  zakresu sprzedaży i obsługi klienta
    • Pracownia Audytu – zajmująca się audytem kompetencji i badaniami rynkowymi takimi jak „tajemniczy klient”

    Zasady uczestnictwa

    Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają następujące warunki:

    • Mieszkają na terenie województwa mazowieckiego (bez względu na miejsce zameldowania)
    • Nie posiadają wyższego wykształcenia
    • Są zatrudnione (z wyłączeniem samozatrudnienia)
    • Z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Zgłoszenie jest indywidualną decyzją uczestnika a nie pracodawcy.


    Pracodawców prosimy o pomoc w przekazaniu pracownikom informacji dotyczących możliwości skorzystania ze szkolenia.

    Zapisy i dodatkowe informacje

    Grupa STS
    ul. Grójecka 186/617
    02-390 Warszawa

    tel. 22 428 58 83
    www.dobryszef.eu
    [email protected]

    Twoja opinia jest dla nas ważna - oceń artykuł:
    star star star star star